UNTOLD: Maraton de escaladă în Maramureș

Când: 4-7 August 2016

Unde: Maramureș

• -ziua 1: Limpedea
  • -ziua 2: Piatra Vlaicului
  • -ziua 3: Igniș

*Informațiile referitoare la aceste zone: AICI.

Parteneri: Septimiu și Andrei

Pentru că tot restul planetei era concentrat la Cluj, eu și Septimiu ne-am evaporat . N-am nimic cu Untold-ul, foarte frumos festival (cred, nu am fost niciodată), dar festivalul naturii și al sportului în natură e ceva inedit. L-am primit pe Septimiu pentru 4 zile la mine la țară, iar de acolo am urmat în fiecare zi, alte trei direcții. Așadar, am reușit să realizăm un maraton de escaladă, că de abia mi-a mai rămas carne pe degete.

Ziua 1: Limpedea. Acces din Chiuzbaia: pe bicicletă. Eu cu Spock, Septimiu cu bicicleta Nonei (un DHS fără suspensie și frâne, care cântărește pe puțin o tonă). A fost o aventură în sine transportul până acolo și înapoi, dar îi mulțumim Nonei pentru bicicletă :D.

E frumos la Limpedea, am scris despre asta într-un post acum o săptămână (AICI), așa că ne-am bucurat maxim de zonă și de cățărare.

Ziua 2: Piatra Vlaicului. Acces: cu mașina, de pe seprentinele Gutinului. Roca este foarte abrazivă, încât am rămas fără piele pe degete. Ne-au păpat familii de țânțari, dar noi ne-am simțit bine în continuare. Liniște, cățărare, oameni frumoși…65 de mușcături de țânțar.

Ziua 3: Igniș, la Turnuri. Acces: din Chiuzbaia, pe marcajul către Vârful Igniș. Pentru prima dată în viața mea am cățărat pe față căzută. A fost bizar, foarte bizar, dar atmosfera, oamenii și peisajul m-au făcut să mă simt excelent. Spitruile sunt depărtate iar singurul gând din mintea mea era că ce legumă rămâi dacă aluneci de pe aici :)).

Înapoi am alergat prin pădure, astfel că Andrei a prins ultima mașină spre Baia Mare. Și să mai zici că Universul nu lucrează…

Seara ne-am uitat la stele și planete prin telescop. Mai vreau Untold, mai vreaaaau!!!

Limpedea:

La Chiuzbaia, departe de lume. Ea e căţeluşa mea, Luna. Căţărătoare şi mâncătoare de oameni şi papuci.

Septimiu și-a făcut noi prieteni 😀

2 3 4

• Piatra Vlaicului:

5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17

Desfășurare de forță pe o surplombiță pe care mi-au tremurat chiloții să nu dau cu dinții de prag. Am reușit-o.

19 20 21

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

22 23 24 25 26

• Igniş, la Turnuri:

27 27a 28 29

Căţărarea e pe faţă căzută, un scenariu complet nou pentru mine. Din cauza spiturilor foarte distanțate și a lipsei de piele pe degete, nu pot afirma ca am prea savurat-o.

Zâmbet chinuit de copil speriat, pentru că am avut emoții dacă ne ajunge sau nu coarda să putem rapela în siguranță. Am avut ceva palpitații… But…what is life about?

31 32 33

[Pozele sunt făcute de mine, Septimiu și Andrei. ]

Untold-ul nostru chiar a fost UNTOLD. Ne-am propus să-l punem pe repeat.

Dacă ți-a plăcut articolul...